Polecany post

Zapomniany dowód ze Smoleńska

Pamiętam, że zaraz po katastrofie smoleńskiej przez jakiś czas krążył w sieci i wzbudzał niemałe zainteresowanie tzw. filmik Koli. Widzieli ...

sobota, 17 września 2011

Ta-da!


To pierwsza rocznica mojego bloga!
Żeby było ciekawie, nie mogę podać jasnego i klarownego powodu, w jakim celu to robię?
Pewnie dlatego, że lubię się dzielić informacją z innymi, ale również dlatego, że jest mnóstwo spraw, które mnie wkurzają i chciałbym żeby zniknęły. To czasem sprawy uniwersalne/globalne, ale częściej rzeczy dotyczące Polski. Kiedy wyrwałem się w wieku 24 lat z uścisku komuny, zobaczyłem jak wiele spraw może być postrzeganych w inny sposób, jak można żyć inaczej, ale też jak wielkie i trudne do przejścia są pewne paradygmaty, poglądy jakie wytworzyła PRL, związane z codziennym życiem w kraju. Teraz nie ma już komuny (no, przynajmniej tej wersji hardcore), ale dalej w Polsce wiele rzeczy mnie wkurwia do białości. Najbardziej mnie zaś wkurzają ludzie, którzy mnie próbują oszukać. A jeszcze bardziej ci, którzy chcą oszukać naród.  Dlatego, od dobrych 6 lat, do mdłości doprowadzają mnie ludzie Platformy Obywatelskiej. Większego skupiska pajaców, mend, karierowiczów, kłamców, oportunistów i lizusów nie było chyba nawet w PZPR. Dlatego też czasem mam ochotę ich obsmarować, a blog się do tego nadaje wyśmienicie!

II

I jak co roku...ta paskudna rocznica, która przypomina nam, że częstokroć zło popłaca, że czasem nie ma sprawiedliwości i zadośćuczynienia, za ordynarne zbrodnie, mimo milionów świadków.  Ten dzień musi przypominać Polakom o tym, że NIGDY nie będą w pełni bezpieczni, z takimi sąsiadami jakich nam los dał.
Dlatego musimy być zawsze czujni, twardzi kiedy możemy, a elastyczni kiedy musimy (Tusk, Sikorski i jego kohorty robią to na odwrót). Musimy mieć sojuszników, a od stu lat na świecie, nie ma lepszego sojusznika od USA, więc nie żądajmy od nich, żeby nam się podlizywali i prosili o łaskawe przyjęcie ich wojsk, rakiet, czy nawet zasranych talibów (haha). To my mamy przesrane, a nie oni, to oni mają kasę i możliwości, a nie my. Na dzisiaj, chyba nie jesteśmy nawet postrzegani jako członkowie NATO, skoro śledztwo nad katastrofą  w Smoleńsku oddaliśmy w ręce Rosjan. Na ochotnika i bez przymusu. Więc musimy już wypieprzyć tych debili z PO, bo osłabiają nasz kraj. Nie chcemy, żeby za kilka lat znów jakiś kacap z młodym Helmutem nam kroili kraj, jak poniżej. Na tym zdjęciu, zadowoleni Litwini, Sowieci i Niemcy szyją właśnie swoje nowe granice na POLSKIEJ ziemi. 


Każdy, kto dzisiaj twierdzi, że dla Polski nie ma niebezpieczeństwa zewnętrznego jest idiotą, matołem, albo Radkiem-Zdradkiem.

1 komentarz: