Polecany post

Nowy Rok - jak co rok?

Uświadomienie sobie bezsensu celebrowania "nowego roku" zajęło mi trochę czasu, ale w końcu okrzepło. Lubię zapamiętywanie przeróż...

piątek, 4 lutego 2011

Łażący Łazarz i jego "Nowy Ekran"

Zacząłem tam coś zamieszczać, na razie przekopiowałem 4 posty stąd. Myślę, że tutaj będzie zawsze więcej, bo nie wszystko chcę wywalić w świat. Tu jest kameralnie i to mi pasuje. Ale czasem, zwłaszcza kiedy mnie coś wkurzy, chciałbym żeby więcej osób o tym wiedziało.
Pewnie jeszcze skopiuję ze 2-3 posty stąd, a potem już to pójdzie równolegle, na ten moment myślę, że tam nie będzie niczego ponad to, co tutaj. Oczywiście, może to się zmieni, ten "Nowy Ekran" może pójść w różnych kierunkach, za wcześnie żeby to ocenić.
Jeżeli komuś potrzeba jakichś kodów do tego portalu, w celu rejestracji, to mam chyba ze sześć, dajcie znać.

4 komentarze:

  1. A retrowrzuty, jako zbyt osobiste, pewnie zostaną tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz psuedonim na ekranie? Jak nie chcesz tu pisać, wrzuć na listę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sam - Muni. Jak na razie wbiłem tam piąty post stąd, o przeładowanym samolocie, lekko uaktualniony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, nie do końca ten sam - http://nightshift.nowyekran.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń