Polecany post

Zapomniany dowód ze Smoleńska

Pamiętam, że zaraz po katastrofie smoleńskiej przez jakiś czas krążył w sieci i wzbudzał niemałe zainteresowanie tzw. filmik Koli. Widzieli ...

piątek, 22 grudnia 2023

Mam maszynę czasu!


Słuchajcie... ale numer, mój opel zamienił się w maszynę czasu! Wsiadam do auta, włączam radio, a tu... na wszystkich stacjach rok 1983! Odmłodniałem o 40 lat! Od razu mi się zrobiło lepiej, ale nieopatrznie włączyłem WNET i dup! Wróciłem do mojego zgrzybiałego 2023... Co tu więc robić? Czyżby unikać tego WNET? Przekaz jest oczywisty: chcesz być młody, piękny, demokratyczny, europejski i wolny od różnych skomplikowanych przemyśleń, nieobciążony jakimś strasznym patriotyzmem i tą okropną religią to się przystosuj. Taka to prawda płynie od naszego nowego rządu, no powiedzmy nie aż tak nowego, po prostu udoskonalonego. Ale, ja już nie chcę być młody i głupi, więc mam w nosie te zachęty dla ofiar gimnazjów i korpo-przymułów z Jagodna. Mam to gdzieś! Więc dziękuję, pocałujcie mnie tam, gdzie PRL już cmoknął, ja nastawiam na maszynie czasu 2023 i czekam cierpliwie aż się fala znów przetoczy i zobaczę, czy teraz wam się postkomuno znów upiecze. Coś mi się wydaje, że tym razem już nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz